Kristinia ↓ DeBarge

Publicerat: 2009-11-17 | Kl. 18:08:44

doesn't everybody want to fall in love
yeah

Så nu är jag tillbaka igen och jag måste säga att det förra inlägget blev rätt långt. För att vara jag ;) Haha.
Nu sitter jag och lyssnar på bra musik på spotify, tyckte inte om det först, men hitta vissa låtar som inte finns någon annanstans så lika bra och stanna och fortsätta tänkte jag. Känner personer som lagt lite pengar på att ha Spotify Premium? Hursom, nu när reklamen stör lyssnandet känns det som det vore vart en bra idé! men jag är väldigt otålig också så.
Käka som jag kanske nämde innan lite, lägger in lite bilder som jag tog på mitt lilla "eftermiddagssnack"

Och är det bara jag som fryser ihjäl överallt? Jag är ju en liten person, men jag frös i klassrummen, i soffan hemma och tilloch med nu i min säng! Haha whaaat?
Nu ska jag försöka göra lite historia, suck på tvåan! Vet inte vad man ska skriva asså. Jaja, det löser sig
Puss på er!


S för Sloarez♥


Kommentarer
Postat av: Helene

jo, jag hoppas det med fakitskt :D lite nya kläder hade ju verkligen itne skadat! :P

2009-11-17 @ 18:26:19
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Postat av: Helene

ELLER HUUUR! :D

jag har typ cravings på topshop, love :D

2009-11-17 @ 22:11:43
URL: http://hholmstedt.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test