hihi^^

Publicerat: 2009-11-17 | Kl. 16:07:05

Hai alla sötisar!
tycker det alltid är lika roligt och gå in på min blogg för det finns nästan alltid någon fin kommentar eller så som väntar. Idag fick jag faktiskt en kommentar om längre och fler inlägg. Detta ska  jag verkligen ta till mig och försöka förbättra! Faktiskt inte tänkt på att mina inlägg är rätt korta förens jag läste det, anledningen är nog att jag vart lite rädd för att skriva för mkt, ni vet kanske själva att ni läst en blogg någon gång som bara har massa text och man känner nästan att man sitter och läser en 500 hundra sidor lång uppsats, drf jag vart lite försiktig på detta område, men självklart ska jag försöka skriva mer!
Och ett fortsatt svar till samma person, om bilderna från google. Tack tycker själv mycket om dom, man hitar mycket om man söker på saker som många kan tycka är djupa och fina. Bilden jag la upp igår på inlägget godnatt hitta jag genom att t.ex. skriva (tror jag^^) butterfly.

Så idag då, kom nyss hem och ska snart vara social igen, maha. Skola som vanligt. Och våra tisdagar är så lååånga också från 8.30-15.40. Usch men vi fick sluta tidigt idag med faktiskt så det var rätt okej ;)
Sen har jag inte hunnit så mycket mer, känner en liten sting av hunger så jag ska väl käka något snart. Matvraaaak haha.

Och föresten alla kära läsare, nu ska jag snart få/köpa en systemkamera! Jag är super glad för det^^ Tycker om att fota så, det ska bli en sån här sötnos

En Nikon D3000, vet inte om den är jätte bra men detta är ju bara en hobby för mig så jag behöver ingen super bra och så liknar den den kameran jag använder på ind. valet. Jag längtar iaf jätte mycket!
Nu ska jag käka och om en stund ska kommer jag tillbaka,
puss


Kommentarer
Postat av: malin

sv; okej har också lagt till dig nu =)

2009-11-17 @ 16:56:31
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag har en D60 och den funkar kanon :)

2009-11-17 @ 17:14:00
URL: http://josefina.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test