Gästbloggar♥

Publicerat: 2009-11-19 | Kl. 22:50:05

Åååh jag heter ebba som ni kanske läst innan på denna blogg av min sötnos maria♥ maha.
Hursom nu snattar jag den(6)

Är det bara ajg som är så fruktansvärt trött på killar? Jag pallar dom inte alla är lika idiotiska, en efter en.
Man ska falla för töntiga killar, ni vet såna som klär sig som sin morsa skulle gilla, skjortor som är knäppta över hela halsen och tröjor som inte visar armar och killar som inte tänker på magrutor och som erkänner att de gillar att sjunga och har mvg i skolan och är så där patetiska som går runt och smygkollar på en tjej de gillar hela tiden för de vågar inte säga något och om de gör det så står de och glor någon helt annanstans. Eller de riktigt idiotiska som lägger all energi på att få tjejen svartsjuk eller nåt, pratar mkt med en annan tjej, och då oftast en tjej som är exakt tvärtimot den tjejen de gillar för med sitt låga iQ fattar ju inte dom att de får den första tjejen om hon nu skulle vara intresserad att tro att de är på G och det inte är någon idé att lägga tid på honom. Suck. Asså är det verkligen så svårt och försöka visa en person lite uppmärksamhet?

Men bättre det kanske än alla players som tror att man stannar livet ut bara för man gillat dom ett tag. News for you asses, we won't.

Och var fan finns alla bra killar? På alla skolor man ser går ju antingen en jävla massa fjantar, de med de knäppta skjortorna och snobbiga stilen rent allmänt som aldrig vågar köpa ett klädmärke som inte lyder GANT, GUCCI, Polo Ralph Lorren(?) skit sam. Eller så är playersarna där.

Vad är felet med er?!

Ebba är trött på töntar som inte tar steget och på players som har för höga tankar.

(b. google. )


Kommentarer
Postat av: johanna

tycker du att jag ska ha frågestund :)?



skriv gärna ditt svar i bloggen ;)

2009-11-20 @ 19:52:15
URL: http://jjohannawiklund.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test