Dagen i stora drag.

Publicerat: 2009-11-05 | Kl. 16:55:10

ehm okej idag har jag inte gjort mkt faktiskt. Självklart skolan då, började med det nya avsnittet i fotografiskbild, verkar rätt kul faktiskt, bara man förstår hur man gör och så. Spännande! Sen fick vi sluta lite tidigare också, göttt, gjorde klart psykologin också, gillar't! Nu ska jag fixa lite på bloggen och förhoppningsvis käka också. Jag hoppas på en hamburgartallrik, käka en sån på Nordby förra veckan, goaste ever! maha.
uppdaterar lite mer sen,
puss

och bara för att jag fick en sån häftig bild på min älskling så lägger jag in den här,
puss
[klicka på bilden för att se den större]


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test