Att det blommar

Publicerat: 2009-11-29 | Kl. 15:59:23

Den här söta bilden knäppte jag ifredags, att det ens fortfarande är möjligt att växa något. Även om det inte är snö så är det ändå fortfarande väldigt kallt. Jag höll på att frysa ihjäl idag när jag skulle jobba.

Har förövrigt inte gjort mkt idag, först jobbade jag då och sen sov jag tills jag blev väkt av pucko och det var dags att vakna och käka lite. Nu har jag pluggat lite då, inte fått sådär jätte mkt gjort men så länge man försöker va? :)
haha. Snart får jag börja läsa lite i min engelskabok och göra klart historian, oohnej jag ska bara göra klart en av punkterna så jag kan känna att jag kommit en bit iaf!

Julbordet igår ja, muuums va gott det var orkade knappt chokladtårtan sen ju :(
tyvärr har jag inga bilder inifrån typ, de var inte så pigga på att man tog bilder typ :/
men jag ska visa julbordet hemma vänta bara!
haha.

Nu sitter jag och bekantar mig med spotify, rätt okej ändå. Jag har ett par låtar där jag lyssnar om och om på.
Just nu diggar jag svenska Meja och hennes nya album urban gypsy. Gillar soundet.
Men nu ska jag fortsätta skriver strax igen!


Kommentarer
Postat av: malin

sv: skönt att höra :D ska fika snart med familjen, sen ska jag plugga lite och glo tv resten av kvällen =) själv då?

2009-11-29 @ 16:08:42
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test