10 saker

Publicerat: 2009-11-14 | Kl. 02:43:19

10 saker som är typiska för mig

x Jag är sarkastisk. Fast inte på riktigt, jag menar inte o vara det och det är inte illa menat.
x Jag skrattar. Det är typiskt mig. Jag kan börja skratta när jag är arg, jag skrattar när jag kan vara grymt sur och jag skrattar när jag är glad. Skratt är mitt skydd mot världen
x Jag säger (ibland) en del dumma saker. Många borde ha sett prov på det. Italienskan i onsdags xD
x Jag måste alltid skoja med folk. Okej kanske inte alltid, men så ofta som möjligt.
x Om jag fick skulle jag käka upp varje vindruva i asken som det är meningen 5 pers skulle dela på. Älskar vindruvor
x Jag tänker logiskt. Svårt o förklara men jag säger alltid att jag tänker logiskt med det blir alltid tvärtom som är logiskt.
x Jag är hopplös med USB-minnen och USB portar, jag kan inte alltid klara dom.
x Det är så typiskt mig att inte vara uppmärksam för jag säger att jag är det.
x Det är typiskt mig att alltid köpa nya mobiler, (vissa av dom har gått sönder eller inte funkat) men jag kan behålla samma usla MP3 som bara klarar ha ca 54 låtar, sen 2-3 år tillbaka, bara för jag älskar den.
x Det är så typiskt mig att verkligen ta den här grejen seriöst och ta 40 min på mig för att verkligen tänka efter.


Kommentarer
Postat av: Helene

jodå, vi har typ hur många språk som helst på vår skola :) emn det är kul, lite svårt att få rätt uttal ibland, men det funkar :)

2009-11-14 @ 11:13:43
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Postat av: Helene

jadå! :D aa okej, men då har ni typ dem vanliga liksom :) vi har typ polska också, och ryska :P HAHAH. men inte så många som läser det :)

2009-11-14 @ 17:09:24
URL: http://hholmstedt.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test