Winter day.

Publicerat: 2009-12-16 | Kl. 18:27:06

Hai
har ingen jätte lust att skriv något jätte långt inlägg idag utan skriver bara lite kort istället. Igår, aj. Idag, mm.
Jul snart och det snöar som attans. Jag börjar ångra nu faktiskt att jag inte valde en systemkamera i julklapp nu faktiskt. Vill verkligen ha en och alla på det ind. valet försvinner ju så snabt iväg när det är lov. Alla vill ju ha en över lovet. Suck. Aja ska köpa mig en snart. yeeeah.
Sen innan jag avslutar så vill jag också önska lycka till, till en kompis som ska spela teater idag, skulle vart där och kollat men kunde inte pga av vissa saker. Lycka till gumman och du äger! bästa skådisen ever♥
Nu ska jag krypa ner i sängen och aldrig komma upp^^ puss


Kommentarer
Postat av: josefin

Fin bild!

2009-12-16 @ 20:12:35
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: josefin

svr: tack det hoppas jag med haha :)

2009-12-17 @ 07:04:34
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: mia

Har julens bästa tävling

Lottar ut en helt ny Sony Ericsson Satio





Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test