Torp.

Publicerat: 2009-12-22 | Kl. 18:42:19


Idag så har jag vart med mli, vi stack till torp och tittade lite. Hitta min sista present till pappi och en present till mig själv som mamma ska ge mig xD och sen en tröja den på bilden och kolla runt lite. Såg många från skolan faktiskt, skoj skoj. Nu ska jag snart till torp igen för att handla xD hoppas det blir skoj, brukar det vara med pappi så :) Imorn ska jag troligen vara med majii och ebbi och dóm andra får se om henke och de andra hänger på. Snart julafton och jag kan inte vara gladare att skiten är över snart. Haha för er som läst det innan eller känner mig vet att julafton inte är min starka sida. Nu ska jag lägga över lite bilder från kameran till datan och sen så sticker jag. Ska föresten försöka skriva mer på bloggen nu. Känns som det borde funka nu när det är lov. Puss!
Och bara för det är så nödvändigt att skriva men jag har ont i ögat så om jag skriver konstigt är det för jag inte ser. haha


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test