tidsfördriv.

Publicerat: 2009-12-06 | Kl. 21:43:33
steg 1
Namn: Maria
fullständiga namn: Mark bolibompa
Ålder: 17!
Stjärntecken: skorpion
skostorlek: 38 :(
civilstånd: singel
mobilnummer: 12345678909876543hgfgwerewsjiugbn
kamerafärg: silver
boende plats: hemma
föräldrar? -ehm jaaa?
klädsel: min stil(H)
syskon: -
morgonhumör: beror på trött i tre sek sen pigg
favorit film: just nu ice age 3 eller kung fu panda :D
favorit låt: just nu long long journey
favorit band: hm...
yrke: studerande
ögonfärg: tråkigtfulaidiotisktbruna! -.-
hårfärg: brunt
sommarplaner: sommar!!!! ehm slappa o jobba
skriver med: en hand?

steg 2
Hur många var du tillsammans med förra året? - Vad var det för år förra året?
Är du kär nu? - naae eller nae
vilken ögonfärg föredrar du? -blå eller gröna
vilken hårfärg? - blond eller brunett
Gillar du någon eller några? - mm
Hur ska en partner vara enligt dig? den ska väl vara det vanliga
Vem har du haft längst förhållande med? Hm tror fortfarande det var Anders
Vill du ha en partner som kompliterar dig? - joo det vore bra :)
Vad är det bästa med dig själv? - min humor<3
Vad är det sämsta? - sarkasmen xD
Vad är sexigt på motsatta könet? - det vet jag inte, beror ju på vad man menar
Vad kollar du på först? ögon, kläder, händer och självklart personlighet
Hur vet man att du är kär? - haha jag är helt fuckad då
intresserad? - jag vet inte
gillar någon? - jag vet inte
Finns det snygga personer på din skola? finns det allt
Om, hur många? - jadu... runt 5 kanske
steg 3

Favoit kläder: beor helt på humör
planerar du vad du ska ha på dig? -ibland
köper du kläder du gillar eller som du hoppas andra gillar? - öh.. som jag gillar
vill du bli modell? - nej tack, det finns roligare sätt att svälta ihjäl sig på
10 000 kr blir dina köper du kläder eller skivor för pengarna? Jag hade givet denna summa till mina föräldrar
Har du shoppat i över 7 olika länder? - jorå
Vilket klädesplagg hatar du att ha på dig? måste nog vara den vita koftan -.-
Vilket klädesplagg älskar du i din garderob? just nu är det min t-shirt
Senaste du hade på dig var? leggings o t-shirt


steg 4

din humor är: sjuk!
Din musiksmak är: blandad
du gillar att äta: maaaat
hatar att höra: tjat!
blir glad av: skämt och min egen humor (6)
somnar av: trötthet
skulle vilja dö till: mina hjärtslag
det enda du vill nu är: ha mer choklad
det senaste du köpte var: florsocker xD
om du fick drömma skulle du: sova
kärlek är: någon drog
du har forbi för: SPINDLAR!
en snygg person är: Jag vill ju inte skriva det här :$
En konsert du vill se är: Skulle vilja se många
en person du beundrar är: oj jag vet inte :S
Dröm yrket är: journalist

steg 5

[x]blond/ brunett [x]
[]kort/ lång [x]
[x]smart/ dum []
[/]muskellös /inte []
[]datanörd/ sportfåne []
[x]mamaboy/badboy [/]
[x]lockigt/ rakthår [x]
[x]ögon / armar [x]
[/]utseende/ personlighet [x]
[x]rolig/ generös [/]
[x]snäll/ snygg [x]


steg 6

om du kunde läsa tankar skulle du göra det då? - hehe kanske^^
händer imorgon? - skola tror jag väl och sen tandläkarn
skulle du säga nej till en dejt med John Tucker? - JA! fy fan
Senaste filmen du såg var? - Meen jag vet inte eller det var 25th hour
Ska man umgås mycket med familjen? - ja, självklart!
Vem saknar du? - ingen människa men ett beteende
hur ser din mobil ut? - som en sony ericsson c901
när känner du dig obekväm? - när jag är med en person jag inte känner
gör du klockan 13.30 på onsdag? - jag har skola
gillar du in so lärare? - jao helt ókej
har du eller skriver du dagbok? - gjort (Y) har blogg nu ;)
bästa kompisen? - Emelie Sanne<3
Bästa killkompisen: Hendrik Nylén
är du kittlig? - ohja
drömresemålet är? - Mexico<3

ääääh detta var tråkigt

bara för att

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test