tacktack

Publicerat: 2009-12-05 | Kl. 19:57:22

hai
har inte skrivit på hela dagen för jag har haft fullt upp.
Först var jag lite med föräldrarna innan de stack till Gbg, det verkar vara mångas mål idag :o
sen stack jag ner och köpte ingredienser till kärleksmums, hur tror ni det gick sen när E&D jag&H och m&D skulle göra dom sen? J&T borde lätt stannat eftersom T gått hotell&resaurang xD haha hursom vi käkade iaf go kinamat. saknat dig kyckling med curry♥ haha.
sen på eftermiddagen tittade vi på Ice Age 3, älskar! bäääst säger jag bara!!!
När vi sen stängde av och slog på tv:n vad tror ni inte är på då? Joo Madagascar julspecial eller nåt. Båda mina favorit animerade filmer på samma dag! Nu sitter vi här och kollar på Madagascar 1 :) Somnade lite innan men nu är jag pigg o gla :D
Senare blir det Robinson karibien, missade förra avsnitten men fått höra av E och M som inte missat en enda sekund, tror det har o göra med snygg-simon hahah.
Bjuder på någon bild från ikväll.
Vet inte vad de föreställer men sånt är livet.
puss



Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test