slowly.

Publicerat: 2009-12-19 | Kl. 21:43:00


hai, sorry för att jag inte skrivit alls idag typ. Jag har inte direkt befunnit mig vid en dator men jag fick iaf tagit lite kort. Känns så dåligt att låna en systemkamera men inte ta några bilder. Det har verkligen bjudits på decemberväder idag. Kallt som bara den och inte alls gött. Usch på vintern!
Och imorn blir första gången jag jobbar i snö också. Jag kommer säkert ramla och halka och frysa som bara den. Hoppas på något mirakelvis att snön försvinner inatt (a) haha. Nu ska jag titta på stardust tror jag om det går för sig. Hääh. Skriver kanske lite senare igen :) puss på er! ♥


Kommentarer
Postat av: diana

fin bild!

2009-12-21 @ 09:54:46
URL: http://dulcediana.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test