Nervös.

Publicerat: 2009-12-07 | Kl. 15:24:49

hai
nu har jag käkat lite så jag står mig till typ 21.00 ikväll eller nåt då bedövningen ska ha släppt hoppas jag! Så jag får äta igen. Käkade lite ost&skinkpaj, muums.

Idag var det nog den bästa skoldagen ever, först film på psykologin, sen lång rast och följt av en kvart italienska och sedan föresläsningen då, lust och längtan? gaah minns fortfarande inte men tror det var nåt om det.
Den var väl bra, rolig var den iaf men känns som jag redan hört allt hon snackade om men men :)
Snart tandläkaren då, haha fan nu kopplar jag den fel som fan men jag ska faktiskt till tandläkarn och laga tanden min, aousch :o sen får jag plugga mer samhäll tills imorn och förhoppningsvis fastar något.

Vi fick föresten inte tillbaka italienskaproven idag heller vi får dom på onsdag, suuck jag vill ha mitt nu ^^
aja, jag är ju inte direkt känd för mitt tålamod xD

Och en skön repris, jag måste klippa mig men funderar på kort nu :)
haha jag bjuder på den heeeeeelt seriösa bilden ;)
och vi kan nog säga att jag ska behålla min hårfärg (Y) hahaha
puss


Kommentarer
Postat av: malin

haft en bra dag? =)

2009-12-07 @ 18:41:12
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test