Mer eller mindre

Publicerat: 2009-12-07 | Kl. 19:12:08


Ohja. Nu kom jag för ett tag sen hem från tandläkaren, fy fan va jag hatar sprutor. Idag gjorde det skit ont! Tänk er typ att man borrar o så typ stänker det upp massor av vatten som små droppar eller nåt så trodde jag det var men egetnligen var det känslan av sprutan som träffade rakt in i min nerv (Y) Yeah, va jag hatar det! Så inte nog med att det gjorde super ont, utan nu sitter bedövningen som sten. Så minst två timmar till av bedövaning. Fy fan rent ut sagt!

Jag sitter samtidigt o försöker plugga lite samhäll, tror ni det går bra eller? Nej.
Suck detta är hopplöst som faaan!
Sorry för språket men jag var redan lätt irriterad idag och detta gjorde det såå mycket bättre, höhö.
Men ska dra ett slag nu
puss


Kommentarer
Postat av: malin

sv: ajj :O gick de bra då? jo min dag har varit bra :D

2009-12-07 @ 21:53:21
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test