jullov.

Publicerat: 2009-12-19 | Kl. 12:25:09


fy jag vaknade tidigt idag. Måste vara vanan att vakna tidigt. Hoppas det ändrar sig! Idag ska jag först städa mitt rum, inte direkt roligt men det måste göras. Sen får jag se om Freddan och Ebba och dom skulle this way. Hoppas på att få något bakat också, har lust till det.
Så igår var det julavslutningen. Först började vi 8.30 och myste lite med klassen, käkade massa pralliner och pepparkakor och sen halv 9.30 började en julshow? i kyrkan. Rätt bra faktiskt, och den korta skoldagen avslutades med gröt. Känns kul med lov men man kommer sakna alla, tur att rätt många ska ses på Nyår iaf :D

Efter skolan stack jag och mli till torp, fick mig en mascara xD haha men den var billig^^ och sen en present till pappa.
Nu ska jag käka och sen får vi se hur det går.
puss :)

(bild. google)


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test