hai!

Publicerat: 2009-12-03 | Kl. 19:59:07

sorry känner mig värsta tråkig som inte skriver ofta men fatta vad mkr som händer nu de sista veckorna innan lovet! Skolan tar död på mig! Anyway... idag har jag vart i skolan först och så, idrotten var ju då dagen största tråk, skulle vart det ind. valet om jag inte gick tidigare. Äääh ingen som märker något ändå ;) Stack hem direkt och pluggade psykologi men tack för mammas hjärna som kan hjälpa mig med denna mycket krävande uppgift. Hähä. 

Sen så är det ju snart helg också gött! Men jag känner verkligen ingen lust o jobba. Det är ju skiiit kallt ute och jag ska upp sju och ut i kylan. Tackolov för min kassa mp3, jag älskar dig♥

Dagens höjdpunkt... hm...
lätt när jag snackade i mobilen påväg hem och föfrös min underläpp och lillfinger typ.
haha givande samtal när jag lät helt bedövad.

Nu ska jag snart ner och få hjälp av mamma till provet imorn då. Gaah hoppas jag får in det också.
Ska försöka skriva oftare, försöka, men mycket nu.

föresten äntligen kom skolkatalogen, jag trodde den skulle komma i januari eller nåt men gött att den kom tidigare, fast jag hatar min bild som pesten. Kan inte glömma pappis kommentar därimot. Hahaha

smultronglass och havreflan, do u remember?

puss


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test