can't say i'm sorry.

Publicerat: 2009-12-27 | Kl. 14:45:27


I brist på andra bilder.
förlåt, förlåt för jag inte skrev igår. Hann inte riktigt. Igår vakna jag först till lunch och sen stack jag och mli ut en stund och sen blev det robinson för hela kvällen med la familia. Äntligen vann lag Agwe. Jag har alltid en tendens att heja på fel lag xD men nu så verkar turen kanske vända? Hoppas! :) Idag ska jag bara slappa hemma, läsa ut svenskaboken och börja på engelskaboken, usch jag hatar verkligen att man inte kan få vara ledig på lov utan att det hänger saker över en man måste göra. Snart börjar dom väl att ge läxor över sommarloven också. Suck! Aja läsa, det kunde ju vart värre. Nu ska jag snart käka lite och sen ska jag nog ut en stund. Ta lite bilder förhoppningsvis. Puss puss


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test