Bara för att.

Publicerat: 2009-12-23 | Kl. 13:23:25


tjena. Dagen innan liksom. Jag vakna upp till ljudet av dammsugare och mamma som stressar runt. Mysigt! Nu sitter jag här och ska försöka skriva ett så långt inlägg som möjligt eftersom jag troligen inte kommer hinna blogga så mycket senare. Såå Julafton imorgon, om jag hade vart si så där sju eller nåt så hade jag hoppat upp och ner och inte kunnat hejdas och min chokladkalender hade nog vart relativt tom. *nostalgi* However, naw nu kom jag och tänka på ROLI, han får vi hoppas ha en bra jul han med.
Idag ska jag ner på stan i vilket fall och handla den sista julklappen. Jag måste erkänna att jag känner att jag börjae lite sent. Men sen ska de slås in och göras fina (höhö kommer bli fula höhö) Men man försökte.
Känns det som ett lite konstigt bildval kanske? Jag tänkte ju eftersom alla andra har massa julgranar och snö och julmys måste jag ju gå mot strömmen och ta en sommarbild. Anna fick komma med på ett hörn, så fin hon var♥ jaa jag ser ju lite halv normal ut men det gör jag ju alltid? Vill vara så brun igen, give mee suuuun. Aja nu ska jag gå och tjura för det. Nää skoja bara men röra på mig ska jag. Puss på er och låt er alla ha en underbar dagen-innan-jul dag om vi inte hörs senare! Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, tack för den bilden Maria:p

2009-12-23 @ 18:47:23
Postat av: Linnea

SOOOOOOLBRÄND! JAG VILL OCKSÅ VARA!! :(

2009-12-24 @ 00:55:23




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test