091209

Publicerat: 2009-12-09 | Kl. 19:22:28

hai
idag har skolan vart tråkigare än vanligt. Trodde seriöst att jag skulle dö innan historian var slut! :o
Men efter skolan stack jag och Mli ner till mig och sen en snabbis till Torp. Hittade inget :/ Men köpte iaf en present till mamma. Gött det!
Och ännu en gång luktar mli som chrille (6) maha
Käkade lite innan och fixade mig. Ett tag kvar till bion men aldrig för tidigt säger jag ;)
Nu ska jag sätta mig ner med hälsapedagogiken och försöka att läsa lite.

Fick föresten tillbaka italienskaproven idag, VG, yeah! Även om jag hoppats på mer. Men hallå VG+ tycker jag det var ju mindre än 8 poäng ifrån MVG :o aja.

Har inte mkt mer roligt o intressant att dela med mig av nu, men vi hörs imorn.
Bio sen you know.
puss

interngrej ;)


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test