meeeeen

Publicerat: 2009-08-29 | Kl. 22:56:33
Hai
blir så suuuuuuur
skulle lagt upp en videoblogg idah men blogg.se cpar, iaf för mig så jag får inte fram videon till inlägget, bläää förlåt förlåt! Lovade ju, men jag får väl se om skiten funkar imorn ist.

hursom,
idag stack jag o mli ner till stan på förmiddagen, käkade goaste bullarna ever på Lejas♥ och sen på kvällen stack vi till petra o glodde filmer, mammut och lars and the real girl (?) blev det. Sjuukt konstiga båda två, men såna filmer måste få finnas också :)

Imorn ska jag jobba -.- kul? inte direkt, hoppas bara det inte blåser o så. men ska dra nu
uppdaterar first thing imorn,
pusss


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test