usch

Publicerat: 2009-08-22 | Kl. 22:38:56
hai
idag skulle jag egentligen gått upp tidigt o jobbat men palla inte så jag får göra allt imorn typ, fast gjorde en sak på det ena distriktet, fått ett nytt nu också, verkar lite komplicerat men men. Ska ta bort ett men får kolla nästa vecka för då får jag reda på om problemet löst sig också.

Var lite med mli på kvällen, stack runt på stan och såg massa raggare och så stötte vi på ena josefine i klassen :) kulkul! Sen stack vi hem till henne o käka lite gott och sen drog vi hem, just nu sitter jag och tänker på vad jag ska göra, stanna eller flytta, jag vet inte. usch usch.
Måste ringa maja om det snart.
Aja.

Sen på måndag är det ju ingen vanlig dag heller utan då fyller ju anders 18, jisses, grattis i förskott :)♥
skriver mer om det då ;)

nu har jag inget mer jag vill dela med er, iaf inte nu,
men slänger in en bild på dagens outfit också :)

(lite suddig I know)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska ju lätt flytta :) man vill ju bo i sthm

2009-08-22 @ 23:19:53




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test