Ljungskile 09<3

Publicerat: 2009-08-14 | Kl. 02:39:23
hai
ny blogg
tänkte lägga in lite bilder o så från i lördags, fick dom idag så inte kunnat lägga in dom tidigare :)
Jag, mli och Mois stack iaf till ljungskile och badade och solade, skit soft. Här är lite bilder
puss

Började i Uddevalla

På väg

Framme i Ljungskile, stack till coop och köpte dricka :D

ohjaa bästa bilderna tas vid frysboxarna o ostarna<3

Mois o jag på väg till badplatsen :D

fin fint

Emelie, fick inte ta med ombytes bilderna dock

Nästan framme

ääääh livet (H)

Mois tar ett dopp

Stack sen till en brygga vi hitta o satt o tittade på utsiktet, emelie o jag stack till kyrkan också, inga bilder sorry

Fanta<3

Den här bilden får avsluta den dagen, bättre än bäst!<3

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test