hit the walls

Publicerat: 2009-08-28 | Kl. 21:16:11
Hai
idag skriver jag :) Blev inget direkt tillfälle igår faktiskt ^^ Mli sov över hos mig så vi umgick hela kvällen men nu skriver jag. Som sagt då så sov mli över så idag vakna vi upp, super trötta och iaf jag hade go lust och skippa det individuella valet o sova ist, meen vi stack till Sinclair och sen tog vi oss igenom dagen, Mli visade också sina nya glajjor, snygga!
Du vänjer dig gumman♥

Sen idag öste det verkligen ner regn också, kul när jag o mli skulle tillbaka till skolan för att hämta en sak och gå tillbaka i det, usch usch trött på regn. Sen vid fem slocknade jag o sov/halvsov fram till sju halv åtta, skööönt :)

FLYTTEN
Jag vet vad ni tänker, imorn. Men fick reda på tidigare att det får bli senare på året eftersom det inte passar med lite grejs just nu, skit besviken, pallar inte skriva anledningen, men för er som inte ville se mig åka så tada här är jag :)
Fan va folk kommer bli chockade på måndag xD Meen meen. Blir i oktober förhoppningsvis ist!

Men nu blev det ett frukansvärt långt inlägg känner jag, så slutar bums!
puss♥

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test