Hiss

Publicerat: 2009-08-16 | Kl. 15:56:18

Hai Hai
tänkte köra en hiss nu, och idag blir det underbara Starbucks, jag bara älskar det! Inte nog med att det alltid är super fint o rent o mysigt utan dryckerna är verkligen goda. Min favorit vet jag inte vad den heter för tyvärr har jag inte vart på en Starbucks sen 07 kanske, de finns ju inte överallt, och inga i Sverige :( Jag hoppas det kommer! Men iaf min favorit liknar eller är kanske den högra på bilden, den jag gillar innehåller iaf vispgrädde, is, chokladsås och kanske nåt mer men iaf, om du får chansen att besöka en Starbucks, ta den!
puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo den verkar bra har bara sett början :D

2009-08-16 @ 16:17:04
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Anonym

va gott :)

2009-08-16 @ 18:06:05
Postat av: Louise

Det där är en Frappuccino skulle jag tro ;)

2010-10-15 @ 11:36:10




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test