Gästbloggar♥

Publicerat: 2009-08-19 | Kl. 23:21:28

Maja
Hejsan fick lite lust o skriva så jag snatta marias blogg ^^ maha
idag har jag vart i skolan, uuuusch det är tråkigt. Sommarlovet var ju otroligt bra asså<3
fick träffa mina sötnosar super mkt ju och alla myskvällarna var obetalbara!
Sen stack jag till älsklingen som även han vart i skolan, kan inte fatta att han är trea nu,
min lille plutt♥ hahah vi käkade på stan lite snabbt och slappade sedan framför film o bara
myste, skolan har ännu inte dragit igång än. Bra det!

Imorn är det tordag, vettefan vad som händer då, skola och sen sticker jag nog till farfar o farmor på
middag, yeey får lite pengar då, bra för jag vill ha dom nya jeansen på NK för 1800:- perfect!

men ska dra nu

puss och kom ihåg,
håll hårt i den du älskar<3


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test